sunnuntai 26. joulukuuta 2010

Siin on vähä jouluruoka kuvii =)

















lauantai 4. joulukuuta 2010


Mokkapaloi♥


Pikkusiskon tekemä munakas


Jotai bissen suklaaleivoksii, oli pahoja mut toi voikreemi ja suklaa on nii omnomnom♥





Suklaan sulatus menos

keskiviikko 1. joulukuuta 2010

Joulukuu






















Tein äske lohimedaljongeja, niist tuli hyvii :) Sit tehtii eile pipareit.

perjantai 5. marraskuuta 2010

Ruokamatkalla euroopassa

Meil oli siis koulussa otsikon niminen kurssi, et tehtii joka päivä täl viikol eri euroopan maiden ruokii. Oli kiva kurssi ja must ois voinu jatkuu pidempääki. Nyt kerron joka päivän menun.

Maanantai ESPANJA<3

Oliivi-tomaattileipä
Gazpacho
Paella
Sit oli joku jälkkäri mitä en nyt muista...

Tiistai Saksa

Perunasalaatti
Punajuurisalaatti
Paist. hapankaalia & currywurstia
Yrttilohkoperunat
Salaatti
Lihapullat
Juustokakku

Keskiviikko Kreikka

Kreikkalainen salaatti
Tsatsiki
Taramosalata & munakoisotahna
Maalaishiivaleipä
Mussaka
Lammass-sika-vartaat
Marinoidut oliivit
Baklava+jäätelöä

Torstai Italia

Hunajamelonia & parmankinkkua
Oliiveja
Mozzarella-tomaatti-basilika salaattipedillä
Focaccia
Pesto
Tuore pastaa
Broilerivartaat
Pannacotta

Perjantai Venäjä

Borssikeitto
Blinit
Paistettua porsaan fileetä
Pilahviriisiä
Paist.kokon.herkkusieniä
Sienisalaattia
Puolukoita & kinuskikastiketta

sunnuntai 31. lokakuuta 2010


Halloween muffinssei



Verinen matopata



Halloween booli, jossa kokis-käsi






Nakkisormet

Eli tollane oli meijä Halloween menyy :D Ollaa tehty noit kasil köksän tunnil...

perjantai 29. lokakuuta 2010

Mutakakku

En oo kyl antamas Sofille tota sit :D

tiistai 21. syyskuuta 2010


Tehtii tollane ihana jauheliha-sipuli-tomaatti pizza, oli tosi hyvää :)

perjantai 3. syyskuuta 2010


Pitaleipää jauheliha-salaatti täytteel :D

torstai 12. elokuuta 2010





Mustikkapiirakkaa & jätskii :)

lauantai 17. heinäkuuta 2010



Tiikerikakku

keskiviikko 7. heinäkuuta 2010

Herkkujaaa

Anteeks etten oo kirjottanu tänne pitkään aikaan :<

Mut tälläsii tein tänää pikkusiskon kaa:





lauantai 15. toukokuuta 2010



Tos on tollane jännä perhoskakku joka tuli leivottuu just.

perjantai 7. toukokuuta 2010