Deliciosos Manjares
sunnuntai 26. joulukuuta 2010
Siin on vähä jouluruoka kuvii =)
lauantai 4. joulukuuta 2010
Mokkapaloi♥
Pikkusiskon tekemä munakas
Jotai bissen suklaaleivoksii, oli pahoja mut toi voikreemi ja suklaa on nii omnomnom♥
Suklaan sulatus menos
keskiviikko 1. joulukuuta 2010
Joulukuu
Tein äske lohimedaljongeja, niist tuli hyvii :) Sit tehtii eile pipareit.
Uudemmat tekstit
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)