sunnuntai 26. joulukuuta 2010

Siin on vähä jouluruoka kuvii =)

















lauantai 4. joulukuuta 2010


Mokkapaloi♥


Pikkusiskon tekemä munakas


Jotai bissen suklaaleivoksii, oli pahoja mut toi voikreemi ja suklaa on nii omnomnom♥





Suklaan sulatus menos

keskiviikko 1. joulukuuta 2010

Joulukuu






















Tein äske lohimedaljongeja, niist tuli hyvii :) Sit tehtii eile pipareit.