perjantai 5. marraskuuta 2010

Ruokamatkalla euroopassa

Meil oli siis koulussa otsikon niminen kurssi, et tehtii joka päivä täl viikol eri euroopan maiden ruokii. Oli kiva kurssi ja must ois voinu jatkuu pidempääki. Nyt kerron joka päivän menun.

Maanantai ESPANJA<3

Oliivi-tomaattileipä
Gazpacho
Paella
Sit oli joku jälkkäri mitä en nyt muista...

Tiistai Saksa

Perunasalaatti
Punajuurisalaatti
Paist. hapankaalia & currywurstia
Yrttilohkoperunat
Salaatti
Lihapullat
Juustokakku

Keskiviikko Kreikka

Kreikkalainen salaatti
Tsatsiki
Taramosalata & munakoisotahna
Maalaishiivaleipä
Mussaka
Lammass-sika-vartaat
Marinoidut oliivit
Baklava+jäätelöä

Torstai Italia

Hunajamelonia & parmankinkkua
Oliiveja
Mozzarella-tomaatti-basilika salaattipedillä
Focaccia
Pesto
Tuore pastaa
Broilerivartaat
Pannacotta

Perjantai Venäjä

Borssikeitto
Blinit
Paistettua porsaan fileetä
Pilahviriisiä
Paist.kokon.herkkusieniä
Sienisalaattia
Puolukoita & kinuskikastiketta

3 kommenttia:

  1. aaaa rakastan sun blogiii kun tääl on kaikkii herkkukuvia ja sit alkaa tekee mieli niitä !
    sait uuden lukijan (;

    www.twentyfoursevenwithme.blogspot.com

    VastaaPoista